TIKKIE ACTIE

We hadden een geweldige actie opgezet, zo dachten wij.
Geheel passend bij de wens van Kevin, een rolstoel voor het buitenspelen. Vanuit Tikkie hadden we bijgaande actie eruit gedaan via WhatsApp.

We kregen erg veel enthousiaste reacties van mensen zoals : “Bril-jant”, “Geweldig” etc.
Vele mensen wilden onze Stichting steunen met deze actie om Kevin een rolstoel te kunnen geven.
Wij, vanuit de Stichting, werden steeds enthousiaster.
Helaas was de pret die we hadden aan deze actie van korte duur. Via een particulier Tikkie- account, Tikkie / ABN AMRO is het helaas niet mogelijk om een tikkie meer dan 30 keer te accepteren en betalen, zo bleek na een snelle en vriendelijk reactie van Tikkie support. We konden ook geen nieuwe Tikkie’s meer sturen. Wellicht dat gedacht werd dat wij een zakelijk doel hebben.
Als Stichting hebben we enkel een maatschappelijk doel. Wij hopen nog een reactie te krijgen van ABN-AMRO / Tikkie.
Wij willen iedereen die aan onze actie mee heeft gedaan en degene die mee hadden willen doen ontzettend bedanken voor hun sportiviteit en enthousiasme.